کاربر گرامی؛
شرایط و روش استفاده از خدمات شرکت سانای به شرح زیر می باشد:
موارد مشمول گارانتی:
🔵خرابی ناشی از عملکرد برد و قطعات نصب شده ترموستات
🔵 خرابی ناشی از اختلال در نرم افزار ترموستات
مواردی که شامل گارانتی نمی شود:
🔵خرابی ناشی از نوسان برق، نصب اشتباه سیمهای ورودی به کلید یا دستگاه تهویه ، اتصال کوتاه در دستگاه تهویه مورد نظر یا سیم کشی ساختمان، هر گونه خرابی ناشی از ضربه به کلید
متقاضی محترم خدمات پس از فروش شرکت سانای، میتواند پس از تماس با تلفن ۰۲۱۸۶۰۷۴۴۵۰ و ۰۲۱۸۶۰۷۴۶۲۵ داخلی ۲ ، و یا تلفن همراه ۰۹۱۰۱۷۵۰۴۲۴ و هماهنگی قبلی با واحد خدمات ، با مراجعه به دفتر مرکزی یا دفتر تعمیرات شرکت از خدمات پس از فروش استفاده کند.
🌑 کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات در محل شرکت سانای انجام می شود و خدمات در محل پروژه مقدور نیست.
🌑 نصب ترموستات باید توسط کارشناس متخصص انجام گیرد.
🌑 لازم است کاربر قبل از نصب ترموستات از اطلاعات فنی کلید شامل جریان و ولتاژ ورودی و خروجی مطلع بوده و پس از اطمینان از همخوانی با دستگاه مورد نظر اقدام به نصب نماید.
🌑 مبنای استفاده از خدمات پس از فروش ارائه فاکتور خرید یا برگه گارانتی ممهور و تاریخ دار شرکت سانای در دوره گارانتی می باشد.